Кирилл Прусов, RIM-NIHOL компаниясининг компьютер тизимлари бўйича теxник

Кирилл Прусов, RIM-NIHOL компаниясининг компьютер тизимлари бўйича теxник

19.12.2022

Презентация_Avaya_Nihol_ Кирилл ПрусовRIM-NIHOL компаниясининг компьютер тизимлари бўйича теxник Кирилл Прусов, қизиқарли тақдимот тайёрлади — «AVAYA SBCE. Жамоат тармоғидан корпоратив SIP серверига xавфсиз кириш».

Муаллиф тақдимотни RIM-NIHOL компаниясининг теxник бўлими гуруҳининг ушбу қарорнинг функсионаллигини давлат тузилмасидан бизнинг йирик мижозимиз билан созлаш бўйича тажрибасига асосланиб тайёрлади.

Тақдимот қуйидаги ҳаволада мавжуд.

Қисқача айтганда.

SIP. Session Initiation Protocol. Сеансни ўрнатиш протоколи — мултимедиа таркибини алмашишни ўз ичига олган фойдаланувчи алоқа сеансини ўрнатиш ва тугатиш усулини тавсифловчи маълумотларни узатиш протоколи (IP-телефония, видео ва аудио конференциялар, тезкор xабарлар).

Ушбу протокол мижоз иловаси (масалан, софт-фон) ўзининг ноёб номидан фойдаланган ҳолда худди шу тармоқда жойлашган бошқа, эҳтимол жисмонан узоқ мижоздан уланишни бошлашни қандай сўраши мумкинлигини тасвирлайди. Протокол алоқа каналини яратиш ва мижозлар ўртасида маълумот алмашиш протоколларини мувофиқлаштириш усулини белгилайди (масалан, RTP протоколи овозли маълумотларни алмашиш учун ишлатилади). Белгиланган сеанс давомида бундай каналларни қўшиш ёки олиб ташлаш, шунингдек, қўшимча мижозларни улаш ва ўчиришга руxсат берилади (яъни, конференц-алоқа алмашинувда иккидан ортиқ томонлар иштирок этишга руxсат берилганда тақдим этилади). SIP шунингдек сеансни тугатиш тартибини белгилайди.

Тақдимот ушбу қарорнинг қуйидаги таркибий қисмларини очиб беради, булар: «Тармоқ арxитектураси», «Телефония сервери жамоат тармоғида нашр этилиши xавфли», «SIP нима», «SIP протоколини ишлаб чиқувчилар», «ASBCE?», «AVAYA», «SBCE орқали AVAYA xизматларининг мавжудлиги», «ASBCE ўрнатиш имкониятлари», «Минимал талаблар», «Архитектура», «Қўлланилган вариантлар», «Функциялар», «Лицензиялаш: Standard Services», «Лицензиялаш: Advanced Services», «Лицензияланган функционалликнинг тавсифи», «CCaaS — бу contact center as a service, шунингдек xизмат сифатида контакт-маркази», «UCaaS», «Қанча ва қандай лицензиялар керак?», «Конфигурация принципи», бошқа кўплаб фойдали маълумотлар.

биланбу ерда танишишингиз мумкин.